1. Ի՞նչն ես համարում այս ուսումնական տարվա ընթացքում մայրենիից քո ձեռքբերումը,

Համանուններ, ժանրեր և հայ գրողների կենսագրույուններից որոշ հատվածներ։

  1. Ի՞նչ գրքեր ես ընթերցել (տեղադրի՛ր ընթերցանությանդ բաժինը) ,

https://karinaericyan.edublogs.org/category/%d5%a8%d5%b6%d5%a9%d5%a5%d6%80%d6%81%d5%a1%d6%80%d5%a1%d5%b6/

  1. Ի՞նչ կարևոր բան ես սովորել տարվա ընթացքում, որի մասին կուզեիր պատմել,

Ես սովորել եմ արձակ և չափածո ժանրի ստեղծագործությունները։

  1. Ի՞նչն է քեզ ավելի հետաքրքիր մայրենիի դասին, (գործնական քերականություն, ընթերցանություն, խմբային, համագործակցային աշխատանք, ուսուցողական ֆիլմի, մուլտֆիլմի դիտում, «հարցուփորձ», «մտավարժանք», ուսուցողական ճամփորդություն և այլն)

Մտավարժանք և  խմբային համագործակցային աշխատանք։

  1. Ի՞նչը կփոխեիր, կավելացնեիր կամ կպակասեցնեիր մայրենիի դասընթացից,

Ոչինչ

  1. Ի՞նչ ձախողումներ, դժվարություններ, բարդություններ ես ունեցել այս տարի,

Չգիտեմ

  1. Ի՞նչն է հատկապես քեզ դուր եկել այս տարվա ընթացքում,

Ինձ դուր է եկել անգիրները։

  1. Հաջողվա՞ծ ես համարում դասավանդող-սովորող համագործակցությունը մայրենիի շրջանակում. մեկնաբանիր պատասխանդ,

Այո, որովհետև ամեն ինչ կաղված է քո աշխատասիրությունից։

  1. Ի՞նչ ակնկալիքներ ունես նոր ուսումնական տարուց,

Իմ ակնկալիքները նույն են ինչ որ եղավ այս տարի ես սովորելու եմ քերականություն և այլն։

  1. Հավանու՞մ ես մայրենիի գնահատման ձևաչափը. պատասխանդ հիմնավորիր:

Այո ես հավանում եմ, որովհետև մարդիկ տարբեր են իրենց միտքը,իրենց վարքը, դաս սովորել։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով